kolmapäev, 3. veebruar 2016

Mida ma täna sõin?

Teen täna kiire postituse sellest, et mida sõin päevajooksul :)

 Hommikupudru jaoks ostis selleks nädalaks kaerapiima.

Pole kunagi lehmapiima fänn olnud ning niisama toidukõrvale pole joonud. Viimasel aastal olen püüdnud aga teadlikult lehmapiima tarbimist vältida. Pealegi pole piim jook vaid toit ning olen arusaamal, et täiskasvanud inimesel pole vaja lehmapiima juua, keegi teine elusolend ei joo peale täiskasvanuks saamist enam piima, liialtigi veel teise elusolendi piima-inimene, huvitav olevus, seda aga teeb :O Igatahes olen pudrude, kohvi peale ja pannkookide valmistamiseks kasutanud taimseid piimasid, nt. kookose, mandli, sarapuupähkli ja nüüd kaerapiim. Ei jäta pudrule mingit kõrvalmaitset, aga ometigi etem kui lihtsalt veega. Veega tehtud puder ei lähe väga libedalt mul alla:D
Hommikusöök-1) kaerhelbe puder kuhu lisatud 1tl mett, 1/2 tl chia seemneid, pool banaani, 2 maasikat 2) 1 keedemuna 3)pool apelsini 4)must kohv
Vahepala enne trenni-pirn
 
 

Lõunasöök peale trenni- Nax batoon ja täisterawrap (spinat, tomat, hapukurk, kanavorst)                                                       

       
Õhtusöök- 2spl riisi, 2spl kodujuustu, brokoli( 2 suurt õisikut jäi järgi), kalkunihakkliha-oa-tomatipasta pada



Õhtul tunnen praegu, et kõht on hele, söön veel 2näkileiba isetehtud peedi-küüslaugu salatiga!





 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar