teisipäev, 5. jaanuar 2016

See algab nüüd- BeFit2016 konkurss!

Olen elus päris palju suure hurraaga blogisid pidama hakanud, üks neist sai hoo ülesse ja pidasin seda järjepanu 9 kuud. Kui aga elu Austraalias otsa sai, lõppes ka minu sealse elu kajastamine ning blogi on nüüd vaid teistele seiklejatele lugemiseks, näpunäidete ja teadmiste ammutamiseks. Poleks olnud Austraaliast, poleks ka mind siin hetkel seda postitust kirjutamas, See päris algus oli just seal kängurumaal, mis röövis minult mu südame ning esimesed 13kg. Südame võitlesin ikka kodumaale tagasi kaasa, aga kilod jäid ja tore, et jäid-tagasi ei taha! Kui paljud noored kosuvad Austraalia heaolu ja rikka ühiskonna võlude rüpes, siis mina deep fried, made to go ja fast food toidu ohvriks ei langenud. Jah, sai proovitud, aga üsna ruttu sai ka selgeks, et see pole see, mida mu keha vajab, et olla aktiivne, rõõmus ja terve. Esimesed kilod kadusid +40 kraadise ilmaga farmitööd tehes, edaspidi oli abiks väikelinna jõusaal ning ujula ja lõpuks kasutasin personaaltreeneri ja suurlinna 24/7 jõusaali abi. 


Tänaseks hetkeks olen kaotanud oma algkaalust 16 kg ning rühin aga edasi, sest 8 viimast kilo peab saama mult röövitud. Mis muu saaks selleks paremini abiks olla, kui üks mõõduvõtt teiste naistega, kellel samasugune teekond käia. Ajakirja Muscle&Fitness-Hers Eesti lugejana sattus detsembri esimestel päevadel mu kätte ajakirja talvenumber ning silma torkas konkurss-2 kuuga bikiinivormi. Teadsin, et panen end proovile ja tõestan endale, et suudan seda ja saan hakkama. Mu eesmärgiks pole suure enesepiitsutamisega saavutada ideaalne bikiinikeha vaid teha mõõdukalt kuid siiski täie rauaga trenni, toituda tervislikult ning seejärel näha progressi, mis on tähtsaim, et ma jõuan punktist A punkti B ning toimunud on muutus. Trenni olen teinud ju kogu aeg, söönud tervislikult ka, seega ei pea tegema suuri elumuudatusi vaid väikesi koorektuure oma treeningkavas ja igapäeva menüüs- selleks et just rohkem lihast kasvatada ja rasvaprotsenti vähendada. 


Blogi hakkab toimima iga nädalase nädalakokkuvõttena, kus toon ära kaalunumbri ja möödud, lisan trenni, liikumise ja toidu pilte. Kuna jaanuaris on mul ülikoolist puhkus, siis võib juhtuda, et aega on rohkem ja blogisse jõuavad ka väikesed trenni ja toiduülevaated sagedamini kui kord nädalas.
Algus kuupäevaks on mul märgitud 28.12.15, kahjuks on viimased päevad möödunud kerge külmetuse tähe all, seega peab tõsine trenni tegemine ootama, et keha kosuks.

Augusti lõpus käisin ka kehamassi mõõtmisel, uusi andmeid pole, aga lisan need ning veebruari lõpus teen uue mõõtmise, et näha kas lihasmass on kasvanud ja rasvaprotsent alanenud.

kehakaal-76,9

kehamassiindeks-24,3
keharasva %-31,5
skeletilihaste %-30,4
vitseraalrasv- 4

Lõpetan oma esimese postituse numbritega, mis tähistavad punkti A.

kaal-76kg
rind-87cm
talje-82cm
puusad-96cm
käsivars-30cm
reis-58cm
                Ilusat ja edukat uut aastat ning tervislikke valikuid!
 Kuna oli külla minek, siis proovisin ise küpsetada vegan apelsini-šokolaadi küpsiseid, üdini tervislikud ja mis peamine-maitsvad!

 Samuti veganite maailmast-oa ja peedikoteltid, taaskord tervislikud ja hea maisega.
Minu senine teekond 2014 jaanuar-2015 detsember :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar