esmaspäev, 18. jaanuar 2016

WEEK3- õppetunnid ja edasiminekud

Täna saab täis konkurssi kolmas nädalas ja taas on aeg aru pidamiseks, meenutada möödunud nädalat ja viia läbi kerge analüüs. Kolmas nädal  tõi mulle taas vana (hea?) õppetunni selles osas, et lõplikult ja igaveseks ei tohi ma omale keelata midagi. Olen tervislike eluviiside rada käinud ammu ja selles vallas ka enne palju kordi vastu näppe saanud, aga ikka proovin uuesti ja sain vastu näppe ka möödunud nädalal. Olen seda masti inimene, kes ei saa keelata omale teatud toidu ( praegusel juhul siis räägime magusast-sokolaadist) tarbimist täielikult kuna see tekitab kehale signaali-vot just seda ma tahan ja kui siis mõttes raiun vastu, et ei, seda ei tohi, tekib soov keelatud vilja järele veel suurem. Sellest olen ka aru saanud, et minu puhul tähendab magusa soov paigast ära toitumist, see ei pruugi olla midagi suurt, võib olla pole ma kaks kolm päeva piisavalt süsivesikuid või mingit vitamiini toidust saanud ja siis hakkab keha karjuma magusa järele. Uue aasta saabudes lubasin,  et see aasta on magusale ei-rumaluke, nii ei saa. Oleksin pidanud sõnastama teisiti. Pidev keelamine viis selleni et suhu rändas suur tahvel Fazeri tumedat jõulushokolaadi. Pead ma norgu ei lase, kuna olen õppinud, et kui mul magusa isu tuleb, siis kühveldan omale selle tahvli shokolaadi sisse ja olen järgmised nädalad mureta, magusa peale juba mõtlemine tekitab külmavärinaid-ei taha. Olen ikka ja jälle kasutanud ütlust, et üks õun ei tee peenikeseks ja üks hamburger ei tee paksuks. Minu puhul siis tahvel shokolaadi. Olen siiani kaalu langetanud ja oma vormi parandanud nii, et magusa isu tekkimisel söön nt tahvli shokolaadi ja kõik. Ei saa nii nagu osad, et lubavad omale päevas ruudukese ja hoiavad tahvlit kapis. 

Toitumine üldiselt on kulgenud aga ikka plaanipäraselt. Armastan hommikuti süüa muna värske salatiga, vahel kõrvale ka viil rukkileiba. Peale trenni vahepalaks proteiinijook või banaan. Möödunud nädala lõuna ja õhtusöökideks oli näiteks: ahjus küpsetatud kana+värske salat, läätse-kaklkunihakkliha-juurvilja pada, makrasalat, aurutatud juurviljad+tuunikala. Ma ei tea kas vee joomine ka minu kaalulangetamise teekonnal on väga suurt rolli mänginud, sest joon ma teda siis kui meeles või kui pudel kaasas ja ka siis pole ma suurt "2L päevas vett" inimene. Proovin seda parandada ja vaatan, kas kaal langeb kiiremini või on enesetunne parem.

Reede õhtul-öösel käisime väljas, kuna ma olen alkoholist peaaegu loobunud, aastavahetusel vist pokaal Astit? siis olin ma kaine autojuht ja lubasin sõbranna pool omale kringlit ja juustu, piljardit mängides klaasi ploomimahla ja kell 5 hommikul enne kojusõitu Statoilist kakao-kohvi joogi. Ei tekkinud soovi öise burgeri järele, mis tihti väljas käies tekib, kui oled öö otse üleval ja korralik õhtusöök oli eelmisel päeval kell 7 õhtul. 

Eelmise nädala treeningutega jäin kõigiga 100% rahule, andsin igakord endast maksimumi ja koju tulles ootan juba uut saali minekut :)

E-1h 15 min selja päev jõusaalis
T-1h jõusaalis rind+õlg+biitseps ja 45 min Brazil Butt Lift
K-puhkus
N-1h jõusaalis- 30min lindil mäkke kõndi+kere ja kõhulihased
R-1h 15min jõusaalis selg+triitseps
L-30 min suusatamist

P-30min suusatamist

Tänu shokolaadi hävitamiseleja vähesele vee joomisele ei tundnud, et esmaspäeva hommikul kaalule astuda tahan kuigi vahekaalumised nädala sees olid positiivsed, tegin aga üle 3 nädala mõõtmisi ja kõik näidud on kahanenud-seega olen õigel teel, hurrraa! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar