neljapäev, 14. jaanuar 2016

Brazil Butt Lift

Kirjutan Teile teisipäevasest trennist, mitte et ma enne oleks lihasvaludega liikumatult voodis lamanud, aga täna, kaks päeva hiljem on liikumine ikka veel raske, istumine ja voodisse pikali saamine on omaette ooper :D Olen ju enne kogu aeg pühendanud jõusallis vähemalt ühe päeva nädalas tuhara ja reielihaste treenimisele, aga see 45min non-stop intensiivset tuhara ja reielihaste harjutusi oli väga, VÄGA tõhus.
Plaanis oli tavaline rinna ja õla päev jõusaalis, kui bussis viskasin pilgu MyFitnessi tunniplaanile ja jäi silma uus treening Brazil Butt Lift, minu ajakavaga see sobis, seega otsustasin osaleda. Treeningu populaarsusest andis märku ka see, et saal oli täiesti täis ja kindlasti lähen järgmine teisipäev taas.
Tihti ollakse kahe vahel: 1) Lihasvalu korral anda puhkust ja 2) lihasvalu korral nn "peale teha". Mina olen selle teise võimaluse poolt, loomulikult mõõdukuse piirides, aga eile, tundes korralikult oma jalalihaseid, läksin jõusalli ja tegin 30min lindil mäkke kõndi ja 20min kerelihaste harjutusi TRX rihmade ja palliga. Täna on tunda lisaks kergelt ka kerelihaseid. Jõusaali täna ei lähe, aga ilm on ilus, kindlasti ootab ees lumerookimine ja kõndima minek.
Seniks soovitan kõigil kellel võimalik osaleda Brazil Butt Lift tunnis, eriti neile, kes ihaldavad prinki peput ja tugevaid reielihaseid!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar