pühapäev, 14. veebruar 2016

Pilguheit nädalale 6 ja 7

Vaatame üle selle "hullu aja". Kahe viimase nädala kokkuvõte ootab kirja panemist. Olen elanud väga kiiret elu ja eriti viimane nädal oli graafiku poolest niivõrd tihe, et olingi kas trennis, koolis, iluprotseduure võtmas, kinos, teatris või magasin. Mõni hetk isegi häiris, et pean ühest kohast teise tormama ja korralikuks söömiseks ei jäänud isegi aega vaid pidin midagi jooksu peale kaasa haarama. 
Tegevused olid aga väga meeldivad, sel kolmapäeval käisime sõbrannaga Anne&Stiili naiste kinoõhtul, tegin sellise Sõbrapäeva kingi, reedel aga käisime Pärnu Endlas vaatamas etendust "Testosteroon" mis oli korralik trenn kõhulihastele. Neljapäeval käisin ka juuksuris, kus oma pikad kiharad taas super ilusasse pruunikas-punasesse värvi värvisin. Reedel oli trennis seetõttu kohe eriti hea ja mõnus olla kuna värskendatud värv andis välimusele ja enesetundele palju juurde. 
Olenemata kõigest oli mul aega viimase kahe nädala jooksul jõuda trenni 9 korda:
Nädal 6
E-jõusaal 1h 30min jalad+tuhar+kardio lindil
T-jõusaal 1h kardiot rattal+mäkke kõnd lindil
K-jõusaal 1h 10 min selg+biitseps
N-Pilates+30min kardiot
R-jõusaal 1h õlad+biitseps+kere lihased
L-puhkus
P-puhkus

Nädal 7-
E-jõusaal 1h 30min jalad+tuhar+kardio lindil
T-puhkus
K-jõusaal 1h 15mim mäkke kõnd lindil+kõht
N-jõusaal 1h 15min selg+triitseps
R-jõusaal 1h 15min õlad+biitseps+jalad+kere lihased
L-puhkus
P-puhkus

Uue semestri tunniplaan on seesugune, et jõuan trenni 4x ehk E,K,N ja R. Teisipäeval ei ole loengute vahel aega vaid päev kulgeb 10-17ni. Saaksin teisipäeviti ka enne koolipäeva trenni minna, aga eelmisel nädalal kui tegin 5 trenni, siis hakkasin südames tundma kergeid pisteid ja valu, seetõttu jätsin see nädal sisse ka ühe puhkepäeva ( laupäeviti ja pühapäeviti ma jõusaalis ei käi, seega on E-R minu jaoks trennitsükkel). Üldse on nüüd kahe viimase nädala intensiivse trennitamise tulemusel mul kahtluseuss, et olen pisut üle treeninud ja organismi koormanud, sest pole jõudu ja energiat sedamoodi nagu ennem. Uuel nädalal käin ikka samamoodi trennis edasi, aga proovin intensiivsust väiksemaks võtta, sest üldiselt olen seda tüüpi, kes teeb oma harjutusi järjest, ei tee erilisi puhkepause ning kavas on alati kõrge pulsiga harjutusi nt hüppenööriga hüppamine, "kosmonaut", spurdid, neid pikin jõuharjutuste vahele. Südame ülekoormamine on aga väga tõsine asi, millest taastumine pole teps mitte paari päevane ettevõtmine, seega püüan uuel nädalal rohkem und saada ja trennis keskmise pulsi alla 140 saada, sest siiamaani on mu treeningu keskmised pulsid 135-155 vahel.

Toitumisega olen üldiselt rahul. Mul peavad ikka kindlad toiduajad olema ja päeval pean korralikult sööma, selline made to go näksimine õuna või müslibatooni näol pole minu jaoks. Kõht ei püsi kaua täis ja nõuab korralikku sooja toitu. Vastlapäevaks küpsetasin ise tervislikke kukleid aga õhtul tuli elukaaslane poest ikka traditsiooniliste vastlakuklitega. Nii me mõlemad peale mõnusat hernesuppi ühe kukli sõimegi. Oli kusjuures üllatavalt hea poe kukli kohta, pohlamoosiga ja vahukoor oli ka ehtsa mekiga.Täna hommikul tegin prooviks Tartu Milli pärmitaigna segust pannkooke ja vaevlen kohutava kõhuvalu käes hetkel. Tavaliselt nisujahu ei tarbi, aga seal ainult seda ja palju oligi, mustikamoosiga mekkisin nii head ka, seega sai kõht korralikult täis söödud. Rohkem aga seda viga teha ei saa.. Toon Teile äranäitamiseks hoopiski enda sööke.
Hommikusöögid:


  

Lõuna ja õhtusöögid: 
 
Lillkapsa-porgandi-kartuli puder



  

Bataadi-kookose supp


  

Vahepala koolis:


Suur trennis pildistaja ma pole, sest käin üksinda, aga vahel tuleb mõni selfie teha, et näe, käisin ikka :)
 Proovisin oma 12 klassi lõpukleiti taas selga ja issand kui hea ma selles välja nägin, võrdlesin neid siis lõpupiltidega ja ausalt ma lihtsalt korrutasin oma ette "issand jumal, issand jumal missugune muutus". Samuti läks eest korralikult kinni nahktagi, mille suvel Austraaliast ostsin ning sügisel see Eestis mul ilusti kinni ei läinud, tiris, nüüd tundub, et tuleb aga kevadet oodata, et saaks kandma hakata oma lemmik tagi :P Muutused on olnud ikka suured, igakord kui vanu pilte sirvima satun, leian sadu kinnitusi. Ka käesoleva konkurssi alguses tehtud pildid on võrreldes praeguse minaga erinevad. Kõhuke on väiksem ja eriti jalgadel on märgata lihaste korralikku välja joonistumist. Õnnelik olen ka käte üle, mis hakkavad kaunist, toonuses kuju võtma.

 No vaadake vaid..



Täna on olnud imeilus Valentini päev ning tänaste emotsioonidega lähen uuele nädalale ja uutele trennidele vastu. Kaks nädalat on veel konkurssi jäänud, tuleb lõpuni pingutada!









Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar