pühapäev, 21. veebruar 2016

Week 9 kui finiš juba paistab

Meie valitud teekond on olematu finišiga, aga paljude vahefinišitega, eks!? Nädala pärast on suurte kokkuvõtete aeg, mis tegelikult tõesti ei tähenda muud, kui vaid ühe etapi lõpu, aga teekond jätkub samamoodi, sest käsil on ka teisi mõõduvõtmisi ja proovilepanekuid. Need 9 nädalat BeFit2016 konkurssil on olnud väga õpetlikud ja motiveerivad, sest massil on jõud ja palju inimesi ühe eesmärgi poole püüdlemas loob alati võimsa ühisjõu-see aitab kõiki! Tagasi vaadates aga möödunud nädalale saan ma taas pöidla püsti ajada.

Peale loengute mahtus nädalasse ka spordiklubi koosolek Üliõpilaste suvemängude korraldamise osas ning järjekordne Karikaturniiri etapp, mida aitan korraldada, seega olid päevad pikad ja õhtul koju jõudes vaid sõin ja läksingi kohe magama. Eile käisin ka sõbranna üli lahedal sünnipäeva  neoon partyl. Sellised tegusad nädalad on need, mis panevad mu särama ja elust mõnu tundma. Mite toimekam olla, seda rohkem inimesi su ümber ja seda "rikkama" end tunnen.

Trennis käisin 4 korda, millega olen väga rahul. Sellel nädalal kadusid õnneks ka torked südames, mite eelmistel nädalatel tundsin, kui lausa iga päev trennis käisin :( Neljale trenni korrale lisaks on mul palju liikumist linnas jala, seega pulsikella andmetel on mul igapäevane sammude arv alati üle 10 000, sageli saavutan selle juba lõunaks. Treppidest käin ka palju kuna ülikoolis eelistan isegi neljandale korrusele minekul alati treppi, rääkimata siis madalamatele korrustele ronimisel.

E-1h jõusaalis jalad+tuhar; 15min kardiot lindil
T-45min rühmatrenn kõht+selg+tuhar; 35min mäkke kõndi lindil, 15min seljale harjutusi
K-puhkus
N- 1h 15min jõusaali rind+biitseps+kõht
R-50min jõusaali selg+triitseps; 25min kardiot lindil
L-puhkus
P-puhkus

Toidud olid läinud nädalal väga maitsvad. Kokkasin toite, mida polnud varem teinud või mida polnud ammu saanud ja isutas. Varieeruv toidulaud on mu jaoks väga oluline. Toidud valmistan oma jätkuvalt päevaks kaasa, seega karbimajandus töötab täie rauaga. Vahel kui oled õhtul väsinud ja vaatad seda toidukarpide hunnikut kraanikausis (elukaaslane saab ka tööle söögid karbiga kaasa), siis tuleb küll jube ahastus peale, aga kes õhtul karpe ei pese, see hommikul sööki kaasa ei saa, seega on igaõhtune rituaal karpide pesu :D Ülikoolis on sageli kahe loengu vahel vaid 15min ning siis vaesed kaasõpilased, kes üritavad lõputus looklevas kohvikusabas omale ruttu midagi tellida ja veel rutem see endale sisse süüa. Samal ajal kui mina sobran kotis õige karbi kätte ning naudin rahulikult oma lõunat või vahepala. Kolmapäeval käisime kalli kursaõega Kristiines lõunatams ja valisime Tema tungival soovil Da Vinci restorani. Olen selles vaid Pärnus enne einestanud ning toorkod läksin pastavalikuga alt, samas olen kuulnud palju head nende toitude kohta. Lõuna aeg oli ning päris suur koht oli pilgeni rahvast täis. Mina tellisin peedi risto kitsejuustuga ja sõbranna tellis pizza. Kõrvale võtsin väga maitsva tee, kahjuks enam nime ei mäleta, tean, et õun oli igatahes sees. Risoto oli väga väga hea ning arvan, et see oli esimene kord kui kitsejuustu sõin. Kõht sai väga täis, ports oli paras, aga makstes jäi meile silma jäätisebaar, arvan, et valmistavad seda ise!? Igatahes lubasime omale magustoiduks pallikese jäätist ja no aus kaup oli, šokolaadi maitse oli reaalne ja väga tummine. Ahaaa just uurisin härgi, et pakutav on käsitöö jäätis Gelato. Seega sain väga positiivse restorani kogemuse ning lägen julgelt tagasi!
Vee joomine on mul täielik Ameerika mägedel sõitmine, kord joon oma trennitopsiku juba trennis tühjaks, kord aga tulen õhtul koju ja seal on ikka vett sees..Proovin sidruniviile lisada, äkki läheb paremini kaubaks :)

Valik hommikusööke olnud nädalal:

Valik olnud vahepalasid:

Valik lõuna ja õhtusööke olnud nädalal:

Eesoleval nädalal on vabariigiaastapäev, mis puhul plaanin kindlasti valmistada midagi erilist pidulauale-loomulikult tervislikumas võtmes. Ees ootab ka palju meelelahutuslikke tegevusi seega usun, et tulemas on taas aktiivne nädal! Praegust lörtsi-lume-vihma segust ilm vaadates on mul vaid üks soov, et tuleks kevad, kuivad teed ja saaks juba jalutada, joosta, rattaga sõita, see on vaid täisulikust õnnest puudu.