teisipäev, 2. veebruar 2016

Week 5- täiskäigul edasi!


Ajal on kummaline omadus kiirelt kaduda ja nii leian end juba kirjutamas 5nda nädala kokkuvõtet. Eile hakkas lõpuks taas kool ja seetõttu ei jõudnudki blogisse, aga täna jõudsin just koolist ja trennist ning vaatame ühekoos möödunud nädala üle. 

Toitumisega olen jätkuvalt rahul, üritan ikka endale sisendada, et naudiksin seda teekonda, ei taha liigseid raame ja piire seada, mõistlikkus on jätkuvalt toitumise juures märksõnaks. Maapähklivõi on mu suur lemmik ja peab tunnistama, et patustasin sellega liigselt. Ületasin selle mõistlikkuse piiri ja kui olin kaks maisigaletti sellega ära söönud siis rändas veel paar teelusikatäit suhu. Siiski olgu selleks pigem maapähklivõi kui saiake või kommid. Maal olles sõin ka kohukese ning neli rosinaküpsist-vanavanemate juures on ju nii palju maiustusi alati :D Veidi olen vist kimpus kaloraažiga, nimelt trennipäevadel, eriti kui tegemist intensiivsema trenniga ja kulutan 700-900 kalorit, tundub, et söön liiga vähe. Kogused on korralikud, aga tunne ütleb, et kaloraaž, just süsivesikute osakaal peaks siis olema suurem. Pole suutnud toitumispäevikut (www.tap.nutridata.ee) ka korralikult täita, ikka aeg surub jalaga pepusse :D 
Vahelduse mõttes sõin hommikul taas avokaadot, määrides seda maisigaletile, lisades sidrunipipart, kalkunisinki ja tomatit, mmmm :)
Lõunasöök-praetud kanafilee, paprika, marineeritud kõrvits, smuuti (spinat, pool apelsini, melon, 1dl piima) +kaks maisigaletti maapähklivõiga



Õhtusöök-salat: spinat,kikerherned, paprika, harukurk, kanahakkliha, muna

Hommikusöök maal-2viilu kaerasüda, 2viilu juustu, 2viilu kalkunisinki, omleti tükid, tomat+kohv

Lõunasöök sõbrantsiga peale trenni+ proteiinijook
Eelmise nädala trennid olid järgmised:
E-1h30min jõusaali rind+õlg+kõht
T-Brazil Butt Lift+30min kardio lindil
K-2h jõusaali jalad+tuhar+selg+kõht
N-1,5 jõusaalis rind+biitseps+triitseps
R-30HIIT
L-tund aega metsas matkamist
P-puhkus

 
Enda enne ja pärast piltide vaatamine paneb veel rohkem pingutama-alati!
Möödunud nädal andis tohutu motivatsiooni laengu, sattusin peale paljudele uutele blogidele ja instagrami kontodele, mida nüüd pidevalt ka jälgin-see on imelinem kuidas inimesed oma elu muudavad ja tahavad elada paremini, olla tervemad ja ilusamad. Soovitan ka Teile, et kui on nõrkuse hetk, motivatsioon langenud, meel kurb või ei oska kuskilt alustada, siis sirvige Instagramis ringi, vaadake neid maitsvaid ja tervislikke toite või trennipilte. Lisaks otsige välja erinevaid blogisid-uskumatu, mis motivatsiooni see annab, lisaks kinnitab, et KÕIK on võimelised saavutama seda, mida nad ihaldavad, siht peab paigas olema ning jonni jätmata tuleb sinna poole sammuda. Kui palju olen ma elus loobunud, kui palju olen arvanud, et mina ei saa, las teised saavad, aga ma olen liiga nõrk ja annan järele, kui palju olen ma laiselnud ja käe hoopis ebatervisliku toidu poole sirutanud, aga ometigi olen rohkem olnud jõusaalis, kiirkõndinud kilomeetreid ja söönud maitsvat tervislikku toitu, sest muidu poleks ma siin ja ei seaks uusi sihte. Murdumised teevad vaid tugevamaks, ja oi kui hea on alati edasi minna. Mina olen taas uuel nädalal powerit täis, ülikool algas ka taas, seega elan mõnusasse rutiini taas sisse-ilusat veebruarit-armastuse ja sõpruse kuud :)


 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar